Söndagsångest igen då...

Snart är helgen slut....bläää, vill ha mer! Pratade nyss med Sarah så nu har vi planerat nästa fredag! Då blir det fest! Vi vet redan vad vi ska ha på oss, det är bra!

På torsdag ska jag ha utvecklingssamtal/lönesamtal. Blir lite nervös när jag tänker på det. Har aldrig haft ett sånt i hela mitt liv! Vi har fått en massa frågor vi ska svara på. Typ om vi tycker vi är bra eller dålig eller om det kan förbättras. Och sen har våran närmaste chef svarat på samma frågor om mig. Blir ju kul å se om hon tycker samma som jag. Tror hon är ganska hård. Ska man få mycket bra så krävs det nog att man är riktigt jävla bra på just det. Blir ledsen om hon har svarat dåligt på typ allt så det hoppas jag att hon inte gjort.....
Hoppas iaf att jag får bättre lön, eller det kommer jag väl få men säkert inte mycke. Är så dåligt på landstinget, man ska jobba privat. Ja ja, får bli senare i livet.


Lyssnar på Shakira nu! Karin och jag ska på hennes konsert i globen, snart i mitten på mars! Det ska bli kul!! Önskar jag kunde skaka på rumpan som shakira.


Dags för nåt att äta tror jag....börjar bli lite hungrig!


God Natt!!



Kommentarer
Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-18 @ 22:03:01
Angela

Ja men visst är det trist att helgen är slut.. =( Hej förresten.. =) Allt bra med dig hoppas jag.. Här lever livet sin gilla gång. Ha det bra!

Kram

A

2007-02-19 @ 11:43:40
URL: http://trollskogen.blogg.se
Angela

Jo men det är bra med mig.. Jobbar kvar på Securitas, eller Loomis som vi snart heter.. =) Jag träffar Jonas ibland när jag är till Örebro, men visst jag ska hälsa till han nästa gång jag ser han.. =) Ha det bra! Kram!

A

2007-02-20 @ 10:48:44
URL: http://trollskogen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0