Trist dag


God kväll!

Idag har det i stort sett inte hänt ett skit. Hade C-tur idag. det betyder att jag jobbar till halv sju. Eller tills man är klar helt enkelt. Ganska mycket å göra men kom därifrån halv sju iaf!
Sen gick jag hem, det snöa som fan. Och allt kom såklart i mitt ansikte, det blev kallt, blött och jag såg inget. Jävla snö kan den inte försvinna snart. Jag är trött på skiten, nu vill jag ha sommar. varför bor jag ens i Sverige? Vädret är ju bara bra här en vecka om året eller nåt. Resten av tiden klagar man....

Såg på Laguna beach idag....varför fastnar jag i alla såpor. Jag tycker iaf att det är skitkul å se på ....haha.

Imorn är det träning, och på torsdag. Börjar bli lite trött på handbollen nu. Skulle vilja träna när jag känner för det. Inte ha en massa bestämde tider hela tiden.

Ska sluta skriva nu, har ändå inget vettigt att säga. Ska sova nu!!!!

Natti natti!!!


Kommentarer
Heléne

hoppas du haft en bra alla hjärtans dag vännen! Puss o kramis

2007-02-14 @ 22:06:41
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0