varför är inte det en röd dag??

Hej!!! Nu har jag nyss kommit hem från träningen, flamsade mest runt idag. Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag!!
Söt

Själv har jag ju ingen pojkvän å kramas med.....snyft.....tur att mitten är här....hehe!
Och tack Emmeli för det söta messet!!!

Vi är inte lediga på valborg på jobbet...aaaaa.....panik!!! Jag MÅSTE vara ledig då, det är ju årets höjpunkt. inte en chans att jag missar galoppen! Ska självklart söka ledigt men man vet ju aldrig vad dom säger. Valborg är på en måndag i år och är alltså en klämdag....inte bra, inte bra. Ja vi får hålla tummarna.
Här är lite bilder från valborg förra året!

Karin och jag

Karin och jag har champagnefrukost!!!

Anna, jag och Karin

Anna, jag och Karin på galoppen på värmlands, Galoppen är nog det roligaste jag vet. Första året jag pluggade här var den roligaste. Jag levde på det i flera månader efter. Tänk vad kul det är att bli nedsprutad med champagne!!

Karin, jag, Anna oxch Mari

Karin, Jag, Anna och Mari. Kolla in vad sjukt mitt hår ser ut...hahah. Är ärligt talat inte mitt....står nån konstig filur bakom.

Nu har mer än halva veckan gått! Så skönt, på fredag slutar jag tidigt!!! Kanske blir en sväng på stan!

Ska väl kanske försöka sova nu men det är så svårt efter träning.

Kram!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0