varför är man så ful hos frisören....

Ja varför är man så ful i spegeln hos frisören. Spelar ingen roll hur snygg man än känner sig när man kommer dit så ser man förjävlig ut. Nån mer än jag som tycker så? Skumt, man känner sig snygg kanske innan och efter men inte så länge man är där.
Nu har jag iaf varit där, så nu är dom fula topparna borta! Och eleven var duktig som klippte mig så det var ingen fara! Plattade håret gjorde hon oxå....perfa för det hade jag ändå tänkt göra idag! Lite mera lugg har jag nu än förut...

Ja nu är det snart fest! Alla kommer hit, blir lite trångt men det går nog bra! Måste röja undan lite, äta och göra mig iordning!

Ska ta en massa kort som jag kan lägga upp sen!!

Fredag!!!! Party!!!!!


Kommentarer
emmlan

ja jag håller absolut med! man är så blek o ful o ser sur o tråkig ut...fast när nya frisyren är klar tycker jag att man ser lite bättre ut iaf...;-)

2007-02-23 @ 18:30:18
Lucho

Hej du!

Snygg sida!!

Ha en bra dag!

/Lucho

2007-02-24 @ 13:00:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0