Vilket röj!

Är sjukt trött, inte många timmar sömn. Får väl skylla mig själv. Det var iaf riktigt kul igår! Orkar inte skriva så det får bli mest bilder, men en bild säger mer än tusen ord..eller?
Vi blev ett gäng tillslut! Tilde var först på plats här!

Tilde
Tilde


Sen droppade dom in en efter en-

Anna
Anna


Sandra
Sandra


Frida, tyckte om hennes gröna skjorta! Grönt är skönt!!
Frida

Mari, vad kul att hon kom STHLMS-bruden
Mari

Sikiz
Sikiz

Jöns och hennes kompis Sanna!
Jöns och Sanna

Sarah
Sarah

Ja det var väl alla....karin kom oxå fast lite senare hon hade varit på annat kalas först. Lite trångt blev det hos mig men det gick bra!Mitten var lite rädd, och han tyckte det var mycke ljud.

När flaskorna var tomma här så drog vi vidare. Blev Bj! Bra för det är gratis på fredagar!! Vi har lata så vi beställade taxi! Minns inte vilken tid vi var där men tidigt var det iaf så det var tomt där inne. Men det gjorde inget, hellre det än stå i deras jobbiga kö,

Lite bilder från BJ!

Sik, Sarah, Tilde
Sik, Sarah, Tilde

Mari och Karin
Mari och Karin

Jag, Sik, Anna
Jag, Sik, Anna

Anna, jag, Sik
Anna, jag, Sik


Tilde lyckades ta väldigt fula kort oss, såg inte normal ut på ett enda kort tror jag.  Det var kul å dansa lite iaf, men som vanligt tappar man ju bort alla. Dennis å hans gäng var där. Det gick ju som det gick, lite otippat men inte heltoväntat ändå. Men varför blev Sarah så sur...hahahahaha!

Ska snart gå till Karin! Blir pizza och melodifestival! Även Tilde å Sarah kommer! Mat, är sååå hungrig. Inte käkat nåt idag. Jo, två mackor.




Kommentarer
Tildis vildis

Jag är så fuuuul... HEMSKA KORT!!!!

2007-02-25 @ 18:21:31
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0