vill inte bli sjuk...

Nu sitter man här igen å slöar framför tvn. Är så trött på dagarna, känns som jag skulle kunna somna när som helst, vart som helst. Tur att det snart är helg!

Lagat mat har jag gjort idag oxå. Mycket duktigt tycker jag!!!
Jag tror jag kommer bli sjuk, alla är sjuka. Tror inte jag känner nån som är frisk, så det är väl min tur. Börjar känna lite i halsen. Det är det värsta jag vet, att ha ont i halsen. Det sätter sig alltid där när jag är sjuk. Halsmandlarna blir skitstora å äckliga....mina är iofs skitstora ändå . Det värsta är när man vaknar mitt i natten av att det gör så ont och det bara pulserar i dom. Har många gånger funderat på att hämta en tång å knippsa av dom. Får se hur det känns imorn, mår jag sämre så får jag väl ställa in träningen....

Har ju som sagt lönesamtal imorn och jag har fortfarande inte kollat igenom frågorna, måste göra det innan jag somnar!
 

Natti Natti!


Kommentarer
Heléne

nä gumman! hålldej frisk!
puss o kram

2007-02-22 @ 17:50:11
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0