Slöa semesterdagar!

Varför ska dagarna gå så fort när man är ledig? Jag vill va ledig jämt....hehe
Har egentligen inte gjort nåt speciellt de senaste dagarna. Hmmm, jag har varit ute och sprungit en gång! Bra gjort tycker jag!
Igår var syster med familj här från töreboda så vi var i mariebergsskogen hela dagen. Spelade lite minigolf....tittade på djuren. Tror nog att Chinchillorna var sötast.....kossorna tyckte jag om oxå....hehe.
Är dom inte hemskt söta?
chinchilla

Det går framåt för mig med Potterläsandet oxå. Har väl kommit lite mer än halvvägs i bok tre. Tror jag å Hellen ska se alla filmera imorn....det blir jobbigt, jag kommer somna....haha.

Här är en bild på kanalen i Karlstad....fint va!
kanalen

Ja just ja, det är ju nästan kul att gå ut och springa här. Även senast när jag sprang började alla jag mötte hälsa och prata med mig....haha, är inte van vid att folk är så trevliga....

Har pysslat lite med min nya dator, så nu är office igång och virusprogrammet ska väl oxå va igång. Väldans krångel innan man får allt fungera.

Var in på Bergvik igår.....och som vanligt var jag ju tvungen att shoppa nåt. Men det var på rean den här gången! På MQ. En tröja/klänning....en mys, med huva. Har spanat in den länge så jag blev så glad när det var halva priset på den

Måste ju ha med en bild på Valle....katten här hemma! En riktig charmör, tyvärr syns inte hans röda svans....
valle


Kommentarer
Tildus sittus på sjukhus

BLÄÄÄÄÄ vilka odjur...

2007-07-27 @ 08:30:22
URL: http://tildenises.blogg.se
Y

Nä, dom är så söta så! men valle tycker du väl om?

2007-07-27 @ 10:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0