Bakis....och fest snart igen...

Jaha då var man bakis igen då. Inatt har man inte sovit många timmar. Kom hem vid fem nån gång.... men det var kul igår! Förfesten var ju hos Anna som fyllde år....eller ja hon ska fylla! Sen blev det BJ. Var riktigt kul där faktiskt. Jag å Karin kom på att det är roligare där än på saluhallen. Saluhallen är ju oxå bra fast det är lite lugnare där, lite snobbigt kan det va ibland oxå.
Följde med några på efterfest igår, det var trevligt. Jättefin lägenhet mitt inne i stan....vill oxå ha!

Tilde kommer om nån timme så ska vi åka å handla! Blir bra det! Vill hinna på stan en sväng, måste ha nåt att ha på mig ikväll.

Helene hur känns det nu då att va Karlstadbo??? Bra antar jag?
Emmeli jag tycker verkligen att du ska komma å hälsa på! Du är välkommen när som helst! Snart kommer jag hem oxå, då blir det party!
hoppas det är fint väder när jag har semester för jag vill ligga på stranden!!

Nu måste jag äta nån mat annars dör jag snart!


Kommentarer
emmlan

ja, jag tror inte att det hinns med innan du kommer hit...men sen i augusti kankse...då har jag ju en del ledigt =) ikväll blir det vin i hellens lya!! =)

2007-06-30 @ 15:03:42
Heléne

det känns bara bra att vara karlstadbo..
ikväll blir det som sagt vin. lite för mig, troligen mer för ovanstående skrivare (emmlan).
är hos broder nu, får lite käk. men de är räkor i o de gillar Du, men inte jag, så jag ska bara smaka. han blev nästan förolämpad när jag inte ville ha mat förut så ja va tvungen att va schysst o ställa upp lixom haha.
kom hem snart!
=)

2007-06-30 @ 16:56:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0