Bra början, slutet bajs

Igår var det fest hos Sikis! Fira att hon är färdig lärare! GRATTIS! Hur som helst hon hade fixat en massa gott å äta till oss, är riktigt impad! Gillar hennes lägenhet, vilken cool! några tjejer från laget var med (sarah, tilde, kamph, jenny). Vet inte vad alla andra gjorde men sarah å jag ville så gärna dansalite så vi drog in till stan! BJ blidde det!
Vi hade så himla roligt, vi ägde dansgolvet. Vi hade så kul så vi orka inte ens bry oss om killarna....hehe!
Träffade Martin....det var länge sen....typ ett år. Hmmm, ja han va sig lik. Trevligt å se han igen. Så söt så!

Vi hade iaf grymt kul ända till sarah skulle kolla i sin nya tantväska och upptäcker att mobilen är borta..... Så vi sprang å letade, fixade nr å spärrade kortet osv. Så nu är sarah utan mobil. ett nytt kort ska komma men det dröjer ju ett tag.....och alla nummer är ju borta. Så det blev baks. riktigt trist när vi hade så kul innan.
Jag ringde till sarahs mobil och de va nån som svara men sa inget, sen la den på. Nästa gång jag ringde så va mobilen av. Jävla idot som tog den.....kan dom inte bara lämna in den?

Ikväll blir det grill! Gött! Imorn blir det åland=massa shopping! och nu ska jag till D!


Kommentarer
Tildus

BLÄÄÄÄHH!!! nu vill jag heeeeem!!!!! sitter här och väntar på två satans patienter som INTE vill komma... grill ikväll.. näääjs.

2007-06-09 @ 15:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0