Drinkkvällen!

Igår hade vi drinkkväll hos mig, med grillning först! Maten blev god....men det blir det ju alltid när man grillar!  Dessvärre hann jag inte göra nån efterrätt....får göra den idag istället! Rabarberpaj.....det är gött det!

I början gjorde vi väldigt seriösa drinkar, gick efter recept å allt.....sen blev det så himl jobbigt så vi la ner det efter ett tag. En del drinkar blev riktigt goda faktiskt. En favorit var nog blåbärslikör, koskenkorva (nordic berries) och sprite....sommrig och god. Kan säga att koskenkorva med nordic berries var riktigt god. Den ska jag köpa mer av. Den blanda vi även med dooleys och mjölk.....smaka typ som en milkshake! Tror jag sk bli bartender, känner att jg är född till det....hahaha. Vi trodde att vi skulle bli aspackade efter alla drinkarna vi drack men det blev vi inte så vad gick snett egentligen? får väl hålla mig till vin istället. 

Sen gick vi till saluhallen. Var väl sådär. vi kanske var för nyktra. Och det fanns inget att spana på. Dessutom var det sjukt högt ljud på ena dansgolvet. Var inte bara jag som tyckte det, man såg att flera typ höll för öronen. 

jag klarade mig iaf utan att få glas på mig den här gången....det var ju bra....

Kom en skum kille å dansa med oss. Störd var han. Dels tvånglade han mig sen drog han upp sarahs kjol. och när sarah skulle smälla till honom så stod jag i vägen så jag fick mig oxå en smäll.....men den var inte så hård som tur var. 

Idag är det regn regn regn..... jag villbara ligga i sängen å mysa. 

Läste aftonbladet idag, efter ett hett tips från Emmeli. Visade sig att Samanthas syster Petra hade blivit skjuten, som tur är träffades hon i armen. Det var när familjen var på semester, usch vad läskigt. Vilken mardröm att bli skjuten. Undrar hur det kändes? Men dom verkar iaf ha klarat sig allihopa, iaf utan allt för stora fysiska skador.  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0