Full fart mot helgen!

Fredag igen! Sitter på jobbet nu, är lugnt än så länge! Är lite krasslig, vill inte bli sjuk! I helgen blir det full fart, fest idag och fest imorn. Ikväll är det hos Anna, imorn hos Malin. Imorn ska Tilde å jag åka å handla lite, hon har ju bilen här nu.....gött!!!
Har inget att ha på mig ikväll, och imorn. Det är så himla trist. Var på stan en sväng igår men hitta inget. Förutom lite vin då....

Om två veckor har jag semester! Yippie! Ska bli så himla skönt, känner verkligen att det behövs. Börjar bli lite trött på det här nu. Och så vill jag åka hem en sväng. Ska bara ta det lugnt!

Har ett nytt projekt på´gång oxå....jag ska bli nyttig...eller ja iaf nyttigare! Hoppas det funkar. skulle ju inte va fel å gå ner några kilon. Är ju för sent för den här beachsäsongen så jag får väl satsa på nästa.....
Så från och med den här veckan så äter jag bara godis på lördagar, får bara äta ute 2 gånger i månaden (om det inte är nyttig mat). Så ingen mer bakismat varje helg alltså. jag får laga den själv helt enkelt. Jag ska inte äta så mycket bröd. Då får jag äta knäckebröd istället. Inte äta så sent på kvällen. Äta mera frukt å grönsaker, och inte köpa nån färdiglagad mat. Låter det bra? Hmmm, tycker inte det låter helt omöjligt iaf. Sen ska jag ju såklart forsätta träna, och om jag inte tränar så ska jag ta en promenad i en timme.....typ.

Blir nog svårt med promenaderna, okej ibland men inte varje dag. Tycker inte det är så kul å gå.... Men resten ska jag nog klara. Jag får ju fortfarande äta allt men inte lika ofta. ja ja, hoppas det funkar!

Måste jobba nu, dom börjar titta snett på mig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0