Grillning!

Idag har jag vart duktig och tränat! Spinning imorse! jobbigt var det, men det var ett bra pass! Sen låg jag ute i solen en timme, sen vart jag uttråkad. har varit å handlat till ikväll. Så nu blir det drinkar!!!

Ingrid å Malte kommer, dom har ju aldrig vart här förut! Ska försöka fixa en efterrätt oxå....men jag vet inte riktigt om det går. Så vi får väl se.....

Ja just det, jag ska till Tallin i oktober. Med jobbet, jag och Kamrun. Det blir nog kul! Ska bo på ett spahotell!!! Egentligen vet jag ju inte ens om jag jobbar kvar då, men till Tallin ska jag...hehe!

Hellen- Jag har semester från och med 13 juli till 5 Augusti. När jkag kommer till Karlstad vet jag inte exakt....lite när jag känner fört, men typ 17 juli kanske? Vart håller du hus då?
Em- du jobbar hela tiden eller?

Nu ska jag städa lite, fixa efterrätt och fixa mig!


Kommentarer
helene

aha! då borde jag va nyinflyttad i lägenheten :-)

2007-06-17 @ 09:56:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0