Grönan imorn!

Så skönt med fredag!!! Veckorna går så himla fort, det är redan juni. Fredagar är lika med introtävling....hehe....höjpunkten för oss på molekylär, och så mackan då såklart.

Har fortfarande inte lagat cykeln, men jag köpte en slang igår. Men jag är inte så säker att jag köpte rätt så vi får väl se.

Igår var vi på Tzatziki, jag, karin och sarah! Riktigt gott var det. Åt fläskfilerulladerna med fetaost i. Supergott. Är faktiskt ganska lätt att göra själv oxå.

Verkar som det blir grönan imorn, dom säger fortfarande att det ska bli fint imorn. Så det  måste planeras lite idag! Åh vad roligt!!!

Måste ta mig iväg och träna idag, känner mig som en gelebit, eller nåt.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0