Seg vecka

Äntligen fredag! Har vart en seg vecka. Idag verkar det va fint väder igen....igår kväll blåste å regnade det.... Skulle ha tränat igår men jag orkade inte. Hade hemskt ont i huvudet typ hela dagen så jag gick hem, tog huvudvärkstablett och somnade.

Sarah å jag har köpt tågbiljetter till djurås nästa vecka. Ska med Tilde dit! Hon har pratat så mycket om midsommar så nu har vi höga förväntningar!

Imorgon blir det fest! Har letat efter drinkrecepet så jag kan testa allt jag handlade. Det blir nog gott det!

Annars händer det inte speciellt mycket...fram och tillbaks till jobbet bara. Var på intensiv spinning i onsdags, trodde jag skulle dö...


Kommentarer
helene

när närmar du dig karlastad o semester???

2007-06-16 @ 09:30:56
Tildus

Haha om man tänker på vilken fiasko Åland blev så kan inte midsommar hemma bli så tråkit, men det blir ju vad man gör det till. Det SKA bli asnajs.

2007-06-17 @ 20:09:09
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0