Snärkan!

Hej hopp! Då var man bakis idag då....blä. Och jag har ont i halsen. Det är det värsta jag vet. Får ta å odla imorn på jobbet å sse om det är nåt men det är det förmodligen inte. Som vanligt.

Igår var vi på snärkan iaf! Vi ställde oss i kön typ kvart över fem, då hoppade jag in hos karin och kattis. Redan då var det lång kö. Alla ville ju in å ha bord. Jag vet inte hur låg kön var under kvällen men nån sa att den var ändå bort till svenssons....vet inte hur långt det kan va men det är en bra bit. Varför ställer man sig i kö då, så långt bort och en in, en ut? Ja ja, vi kom in iaf! var kul faktiskt, har inte vart på snärkan på evigheter! 

Imorn ska jag klippa och färga håret! Vad skönt det ska bli. Ser ut som en risbuske just nu. 

Pau ringde igår men jag hörde inte mobilen då tyvärr. Vad roligt. Hoppas hon kommer hit å hälsar på!!!

Hade tre missade samtal såg jag i morse.....måste verkligen ha stensovit. Mobilen låg ju brevid mig.....attans då. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0