Vilken bra helg det var!!

Helgen var kanon! Kunde inte bli bättre! Tillslut var det bara jag å Sarah som åkte till grönan i lördags! Synd att ingen mer blev med men vi klarar oss alldeles utmärkt själva!!!!

Vi blev direkt som små barn när vi kom dit.....skuttade pch sprang till karusellerna! Den nya grejen på grönan, kvasten var inte så himla rolig. Den var helt ok men inget speciellt. det var bara jättelång kö, för dte fanns bara en vagn. Berg och dalbanan är ju alltid rolig.....haha..... jag typ låg på sarah ett tag. Mitt huvud blåste åt sidan, p Sarah. Ett tag trodde jag mitt huvud skulle lossna och flyga iväg. Jag försökte verkligen pressa upp mig från sarah men det gick inte....och precis då så tog dom ju kort. Så det ser ut som om sarah är ute och åker med en utvecklingsstörd....
roligast att åka var nog katapulten! Uppskjutet ocg fritt fall i samma. Var bara det att sarah och jag trodde att dte bara var uppskjutet. Så vi satt där längst upp, småpratade lite och jag sa att jag vågar nog inte åka fritt fall för det var väldigt högt......då släpper den.....haha.

Vi åkte hem ganska tidigt....vi skulle ju hem å festa. Så vi började på tåget. Varm öl och lite lakritsshot....det gick rakt upp i huvudet. Sen var det snabbthem, snabbt fixa sig och iväg. Förfesten var hos Sandra, med en massa kareoke.  Lät kanske inte så bra.....

Sen blev det saluhallen! Det var skitkul! Frågan är ju vem jag var med...haha. gick som vanligt runt för mig själv och prata med nån här å nån där...

I söndags var jag bakis. Vi låg i parken hela dagen, hade lite picknick, spelade kubb. Skönt!

Idag har jag vart ett lik på jobbet....klantig var jag oxå....hmmm, men det löste sig.  Kom hem typ klockan sex. Vid sju-halv åtta somnade jag och vaknade igen klockan tio. Jag fattade inte vad jag gjorde, vart jag var, vilken dag det var....

Imorn blir det snärkan! Party igen då! Vi ska dit å käka först, hoppas vi får bord. Är väl sjukt lång kö som vanligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0