Alkolås?

Ligger i sängen och laddar för match.....eller egentligen laddar jag för å orka ta mig upp. Nä men är inte så farligt bakis, bara lite och trött! Men jag häller i mig vatten!

Igår var det fest. Var på för-förfest hos Kattis! Sen var det förfest hos nån innebandykille. Det var bara innebandyfolk där + oss då! Det var trevligt! Kul å träffa gask-karin, det var länge sen! Måste hälsa på henne i Tyskland sen!! Oktoberfest here I come!

Sen vart det taxi till BJ! Jag frida, sandra. Karin cykla, tyvärr cykla hon inte till BJ utan hem. Anna den fulingen som sa att hon var sjuk var på BJ! Kul!

Träffa en grabb på BJ, han var från Karlstad! Hörde det på en gång! Härlig dialekt! Längtade hem lite! Han måste trott jag var knäpp som blev överlycklig av att träffa en från karlstad, tjatade om det hela tiden. Måste verkat som värsta psykfallet...hahahah
Jag måste ha alkolås på min mobil....eller radera vissa nummer varje gång jag går ut. Blir alltid en massa dumma mess eller telfonsamtal......usch och fy. jag måste sluta. folk måste tycka jag är asjobbig....hahaha!

Måste handla nu, fick en känsla av att jag måste ha choklad. Tror jag kommer må mycket bättre efter det!


Kommentarer
emmlan

åh, alkolås hade jag oxå behövt på min mobil i natt!!fast visst, man får väl bjuda på sånt! he he!

2007-03-18 @ 17:45:32
Heléne

ni e så söta flickor hihi

2007-03-19 @ 00:34:03
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0