Ännu en kväll på BJ

Idag har vart en seg dag....som vanligt när man är bakis.... Mår bra men är trött. Men det var kul igår iaf! Var som sagt en skön dag igår! Träna+sola+shopping+fest! Köpte två klänningar, väska, örhängen..och så klackade jag om ett par stövlar!

Förfesten var hos Anna! Mycket trevligt! Frida å jag kollade i Annas mycket fina fotoalbum. Såg en massa kort på klassen, många minnen har man! Många såg ganska annorlunda ut, jag är mig ganska lik. Såg dock lite yngre och lite smalare ut.... Frida såg ut som en helt annan person när hon var blond.  Kul har vi haft iaf, lite synd är det att man inte pratar med alla så ofta nu.

några snygga bilder från igår?!?!?
På BJ hamnade vi igen! Måste kolla in vimmelbilderna, tror inte jag är med men man vet aldrig. Kan va kul å kolla in vad det var för folk på BJ.

Jag och värdinnan Anna!
Jag och Anna


Jag gör mig väldigt bra på kort....hahaha. tror stenhårt på en modellkarriär för mig.....eller inte....
Jag

Helen (kompis till Anna) och Anna
Helen och Anna

Helen och Jag
Helen och jag

Kusinerna Hanna och Anna!!!
Hanna och Anna

Frida och Helen
Frida och Helen


Håller med Tilde, toabilder är bra bilder! Undrar vem Anna messar med?
Hoppas hos skriver bättre än vad jag gör.....Mitt fina mess till Sarah för en vecka sen:
Vart är du? jag å tilde TJENA VI SKA KISSA
Hmmm, ja det är inte så lätt alltid...
Anna p? toa

Jag å Frida blev uppraggade på max av några 86:or....hahaha. Vi följde med hem till en av dom, schysst läge....mitt i stan! Synd att dom inte va lite äldre och lite finare....hehe

Ska till ica nu, måste ha chips och dip annars dör jag nog!

Kram!


Kommentarer
Heléne

såna gardiner har ju jag =)

Forshaga o Värmländ vinkar..

HP böckerna är nu i en kasse hemma hos Mamma.

Imorgon e de tillbaks till Etuna igen..

Längtar till påsk!!!!!!!!

kisses

(ovant å se dig i så KNALLIGT! men va fiint de verka!!!)

2007-03-03 @ 21:20:45
URL: http://wonderland.blogg.se
Tildis vildis

Haha så jävla bra mess det blev! Tydligt och klart budskap =) Har du en röd klänning på dig? den såg fin ut. Nu ska jag på match...

2007-03-04 @ 10:39:03
URL: http://tildenises.blogg.se
Ylva

mmm, ibland är jag grym på att skriva mess...hahaha. yes, en röd klänning hade jag på mig! Nu ska jag jobba vidare!

2007-03-04 @ 11:09:35
Hellen

men varför är mitt understrukit?
strange!

2007-03-04 @ 12:14:57
Ylva

trodde det var du som hade gjort nåt trix

2007-03-04 @ 21:02:59
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0