Äntligen!!!!!!!!!

Äntligen är den sista handbollsträningen gjord! Nu slipper jag komma hem sur varje tisdag och torsdag! Nu gäller det bara att inte bli förslappad....tror jag ska boka in några pass på en gång.

Imorn är det personalfest...undrar hur det blir? Ingen av dom jag brukar va med på jobbe ska gå. jessica å jag bestämde oss för å  gå om den andra gick. Nu är hon sjuk, verkar inte som hon blir frisk. Låter som hon bestämt det redan. Nåja, antingen blir det kul eller så får jag sitta där och lida i 6-7 timmar eller vad det nu blir. Hittade iaf kläder idag som är lite 50-60 tal. Men hur ska jag göra med håret....eller när ska jag göra det??

Annars i helgen så blir det lugnt. På lördag blir det sthlm och shopping med Sarah! Söndag är det match...den sista! Så jag ska va nykter i helgen. Bra för mig det!

nu blir det duschen och så måsta jag prova alla kläder tills imorn!


Kommentarer
Heléne

Anse dig utmanad. läs vidare instruktioner i min blogg.

2007-03-23 @ 15:07:36
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0