Bäst närvaro

Precis kommit hem från handbollsavslutningen! trevligt var det! Gott fikabröd!!! Priser delades ut för en massa olika grejer. Massa statistik, jag virrade bort mig nånstans i mitten. Vilket jobb att skriva ihop allt. Har om inget annat för sig? Men det är kul å lyssna på! Ett pris fick jag....för bäst närvaro. Jag å jöns kom på delad första plats. Vi körde sten, sax, påse som jag vann och fick då välja pris. Jag valde mellan en picknickryggsäck och en sovsäck. Jag valde sovsäcken! kan va bra å ha!
Kanske har tränarna läst min blogg. Tiles hade de ju tydligen läst. Ja det får dom göra.....den är ju öppen för alla!

Det är iaf skönt att tisdagen är över, jobbig dag. Och imorn blir det en tung dag på jobbet. vet inte hur mina axlar ska klara det. Måste snart kolla upp det.....kan ju inte bli sjukskriver pga arbetsskada när jag är 23. nej det går inte. Styrketräna ska jag oxå göra. Men även om jag gör det nu så hur ska det gå resten av livet.? kanske inte alltid orkar/hinner träna 4 gånger i veckan?

Hockey på tvn nu, Heja FBK!!! Hoppas verkligen dom vinner! Man är ju van vid att dom alltid spelar final.....FAN, nu gjorde linköping 2-0. Dom kan ju inte vinna. Då blir det sorg i Karlstad ikväll.

Det går sådär med partyplanerna inför helgen. Alla säger bara kanske, va fan, kom igen nu! Skulle va kul å gå ut lördag men jag jobbar söndag. Gå ut nykter vet jag inte om det är nåt för mig. Blir bara sur på alla fulla människor.

Straff för FBK......kom igen nu......men va fasen, det var en mesig straff


Kommentarer
emmlan

oh nej då...ingen sorg här hos mej iaf...vore så skönt att slippa allt finaltjafs!!...;-)

2007-03-27 @ 20:28:02
Ylva

haha, jag vet att du tycker så. men gissar ändå på att det är ganska många som har sorg om de inte går till final.
Snart är det påsk!!!

2007-03-27 @ 20:52:26
URL: http://ylvisplace.blogg.se/
Heléne

hihi

de kan fortfarande gå kalasbra! JUE!!!

2007-03-27 @ 22:00:38
URL: http://wonderland.blogg.se
Ylva

ja det kan det ju, men det ser illa ut

2007-03-27 @ 22:11:40
URL: http://ylvisplace.blogg.se/
Heléne

jo jo.. men det ser illa ut för mkt o hoppet lever ännu hos mig, så ja må tro på fbk med =)

2007-03-28 @ 00:05:03
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0