bla bla bla

Nu är det inte många timmar kvar tills jag tar helg!!! Igår var jag å Karin onyttiga....chokladbollar blev det!! Mumma!!!
Ska träna ikväll så då kanske jag springer bort dom!

Hehe, vad roliga festminnen alla har!!! Det var tider det, mycket pinsamt kommer jag ihåg oxå. usch å fy. tur att man iaf är lite klokare nu!

Grattis till lägenheten em!! Får man se den när jag kommer hem? Tycker absolut vi ska ha en sista förfest hos dej! Kom ihåg att jag bokat sovplats!! följer katta med???

Nåja, tillbaks till verkligheten!


Kommentarer
Heléne

hmm.. en sista förfest hos emmeli passar ju å påsk... ;) *harkel harkel harkel* höhö

fast nu ser det ut som M faktiskt klampar in på sin chefs kontor för att säga : Heléne säger jag ska va ledig på påsk! så det så! =)
åh då kan de nog bli lite fest.. men frågan är nu som jag ställer?
blir påskafton fel för er tjejer?

2007-03-01 @ 13:24:21
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0