En riktig bakisdag!

Hej hopp!
Vilken rolig kväll det var igår! Förfest hos Anni som man inte sett på länge. Kul å se henne! Hon pratar på som vanligt! Hennes syster kom oxå dit och det visa sig att hon prata lika mycket...hahah!
Här är Anni!! sån top har jag med, fast grön!
Anni

Tilde och Karin var också med. Sen kom Ingrid och Malte!!! Jättekul att se dem! Så kul att Malte har flyttat hit från Tyskland. Jag, Ingrid och Malte bodde ju i samma korre ett tag! Sen blev dom tillsammans och det håller än!!! Lite tyskapratande blev det oxå. Jag var så bra...eller inte. konstigt det där, att när man är full är man ju så vimsig och fattar typ noll men helt plötsligt så kommer tyskan fram. Hur är det möjligt?

Efter många om och men lyckades jag få dit Ronnie också och hans tjej Anna-Maria!
Anna-Maria och jag!
anna-Maria & jag


Här är vi! Vad kul vi hade i korren....bara David som saknas. Men David kommer ju till sommaren! Tjoho!!
Jag, Malte, Ingrid och Ronnie!
Jag, Malte, Ingrid, Ronnie

Me!
Jag


Blev BJ igår! Iaf för mig, Karin och Tilde. De andra vet jag faktiskt inte riktigt vart dom gick...Tror kön var lång när de kom till BJ. Anni bor väldigt nära BJ! Bara att hänga ut lite från fönstret så ser man kön, bra det!
Det var kul iaf på BJ!! och nej Tobbe, hittade inte min drömprins där.....jag sa ju det....:) men det slutade som dom senaste gångerna jag vart ute....typ....

Tilde var sommarfräsch! Hon lånar min kamera lite titt som tätt och vips så har man ett antal närbilder på Tilde....hehe! Men den här bilden tog jag!
Tilde

Karin och jag hade ett litet mission för kvällen! Kan säga att vi lyckades så bra. Vi borde göra det oftare. Starta en firma kanske??
karin och jag är galet nöjda med oss själva!!! Karins nya frilla var snygg!!!
Karin och jag

Partybrudarna nummer 1!!!
tilde, karin, jag

Hotta brudar!
tilde och jag

Sarah kom oxå till BJ efter hon jobbat klart! För mig så började kvällen lida mot sitt slut, som man tydligt kan se på bilden....huah. ser man ut sådär?
sarah och jag

Tilde har vart här i stort sett hela dagen!! Duschade enbart för hennes skull....hahahah!!! Vi har vart bakis ihop! Vi har ätit pizza, ätit godis, sett en torsk på tallin, sovit, sett på tv....ja det var väl ungefär allt. Och självklart skvallrat om allt som hände igår!

Nu är det inte många dagar kvar tills man är hemma i Forshaga! 4 dagar kvar att jobba. Jobbar ju imorn. Laddar för party nästa helg!! Tycker Peter ska ringa en gång till ikväll, när han är full. Tycker han kan göra bort sig lite. Är hans tur nu, jag har gjort det så många gånger.

Tror jag ska äta upp den sista pizzabiten nu!


Kommentarer
Tildus

Vilken min jag får på på det där sommarfräscha kortet.. haha... no lips. Tack för en trevlig och onyttig dag =)

2007-03-31 @ 22:21:11
URL: http://tildenises.blogg.se
Ylva

Tack detsamma! Det får vi göra om!!!

2007-03-31 @ 22:33:54
URL: http://ylvisplace.blogg.se/
Heléne

fina kort!
=)
trevligt med glada människor o fest =)

2007-03-31 @ 22:39:54
URL: http://wonderland.blogg.se
Heléne

hallojåker iaf mellan forsha o karlsta på fredagen =)
o på lördag morgon te forshaga jag.. o på eftermiddag tillbaka igen (varav den ganska lugna fredagen)
sen vet ja ginte mer.. ska tll grums till farmor o farfar o hälsa på lillan, kanske åker te forshaga ngn dag till Missan, mamma far ju till gran canaria på påsakafton, så hon är inte där. o givetvis beroende på hur det är med Mattias o mig.. om jag bor på norrstrand som de är tänkt eller om jag bor i forshaga.. Men sällskap! det är givet!

2007-04-02 @ 12:25:43
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0