Flopp?

Igår var jag å Sarah i Sthlm. Det var kul förutom att jag hittade noll att shoppa. Sarah köpte en massa snygga grejer men jag hittade verkligen ingenting. Hur tråkigt som helst. Prövade inte ens nåt..... Skor hitta jag en massa som jag kan tänka mig men alla är barfotaskor, och det känns lte kallt än. Så jag vill ha ett par skor, inte gympadojor, som man kan ha strumpor i och dom ska passa till klänningar.  Jacka hitta jag inte heller....men har ju redan spanat in en röd som jag vill ha. Hoppas den finns kvar! Men det positiva med det här är ju att jagh har alla pengarna kvar! får shoppa när jag åker hem istället! Tycker det är kul å gå stan i Karlstad.....mycket är fortfarande nytt för mig!

När jag kom hem igår så stensomnade jag i 3-4 timmar. vad är det för fel på mig? Så det blev inte mycket vettigt gjort. Vaknade med huvudvärk idag. jobbigt. Drömde konstigt också, eller dumt kanske man ska säga. Fast det är ju ganska kul å komma ihåg vad man drömmer, det händer inte så ofta.

Idag är det match. förvirrande när vi har samling nu när tiden flyttats fram men jag tror jag har koll på läget nu. Ska gå och handla lite, har inte ens frukost hemma. Bäst jag skyndar mig så jag inte kommer för sent till samlingen, vill ju inte skäll!


Kommentarer
Heléne

Galning vad jag ser fram emot påsk!
Längtar så det hugger i magen!
(kan va tenta ångest med.. men ändå haha)

Hoppas de gick bra på handbollsmatcherna?

2007-03-25 @ 16:51:15
URL: http://wonderland.blogg.se
Ylva

Vill oxå att det ska bli påsk! Yes, matcherna gick bra. Vann båda matcherna!

2007-03-25 @ 17:47:21
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0