Handbollen=slut

Nu är det över! Den sista matchen är spelad! Blev två matcher för mig idag. Först B-matchen och sen A-matchen. Jag jag har sprungit långt idag! vi vann båda! Tjoho! Så nu är det äntligen slut. skönt, nu kan man träna när man själv vill och har tid! På tisdag har vi avslutning. Fika och prisutdelning, jag får nog inget pris. Dom vill nog inte ge mig nåt...hehe

Imorn är det jobb igen då. Ångest som vanligt. Tror jag ska kolla om min röda jacka finns kvar imorn. Hoppas! Sola kanske det oxå blir!

Är bara en och en halv vecka kvar, sen åker jag hem! Gött! Party med tjejerna! Ser fram emot det! Är partysugen! Har ju bestämt kläderna å allt! Hellen, går det bra för dej?

Fick lite vårkänslor idag. gick en liten promenix när jag skulle handla. Det var skönt. Det luktade vår. Vill att det ska bli grönt ute! Skönt att slippa snön iaf!

Får se vad som händer på fredag då. Om vi kan lyckas få ihop några från den gamla klassen och Ronnie å hans gäng. Ska jobba på det!!! det blir rolig fest det!



Kommentarer
Heléne

jajamän! typ klar iaf. 2 utstyrslar, behöver ju ev. en tredje, en på dan en på kvällen den 6e o en den 7e.
men iaf den gula toppen ja prata om..den har min kära mor inhandlat :) o ja skulle ju kunna byta den om ja inte vill ha den.. vi frå se.. =)
(gå in på kappahls xlnt avdelning o leta dej fram till en gul v-ringad (lite rynk i v:t ) med "skärp". den e de.

o sen har jag ett vitt långt linne som kommer bli toppen efter första tvätten, går till arslet o blir kalas till jeansen, men du kännr ju mig.. vill inte ha "bara armar" så jag vill gärna ha något över o hmm.. va fasen ska de vara =) vi får se =) eller så har ja linnet på dagen o ngt annat på kvällarna.. inte riktigt bestämt mig än.. men det blri ngt gammalt med =) haha.. vi får se vad sm hittas på! må ju iaf bestämma mig innan j aåker hem men de e ju flera flera dagar kvar.!

2007-03-25 @ 21:45:18
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0