hemmakväll

Sitter hemma ikväll. Skippade träningen. Har ju lite ont i halsen och jag känner inte för att bli sjuk i helgen. Dessutom är jag less på handbollen så det kan kvitta...skulle hellre gå å träna själv! på söndag har vi iaf match, det är ju kul iaf. var länge sen jag spelade.

Hämtade biljetterna till shakira idag, det ska bli kul! Måndag är det som gäller!

På jobbet rullar det på men känner ibland att lite ledigt vore ju inte fel så påsk vore inte fel! ´åka hem en sväng! Får alltid för mig att när jag kommer hem ska jag ta en liten skogstur. För här är jag aldrig i skogen. Men när jag väl är hemma så gör jag inte det men det kanske räcker med att bo några meter från skogen....

Imorn är det fredag!! Får se vad som händer men jag å Karin ska väl ta oss till floggan, till Ronnie! Kan bli trevligt! Länge sen jag såg ronnie....hmmm, kanske var när han fyllde år. jag och Karin var så snälla och gav honom en present.....en pizza från Lasse-Maja. Perfekt bakismat juh.... Får se om det blir utgång imorn eller inte. På söndag är dte ju match så vi får se om jag festar på lördag. Lite vin till räkorna blir det iaf!

Träffade Tilde idag på ackis, hon hade finare kläder än mig.....jag har ju bara sjömanskostymen att välja på. Helst ska dom va så fula i färgen som möjligt, då brukar dom va mjukast! Mjukiskläder hela dagarna...det är skönt! Undrar vem som har designat dom? Väldigt konstiga storlekar. Byxorna ska man ha högt upp i midjan, kanske inte alla som vill ha det? Och även om man vill det så måste man ha en liten smal midja, annars passar dom inte. Jag har även problemet att dom är för korta....så ibland får man ta storleken större för att få rätt längd, nästan så att dom åker ner då. Ja snygg är man inte, tur att det bara är kärringar på jobbe!

Om två veckor ska vi ha fest med jobbet. 50-60-tals fest. måste hitta nåt bra att ha på mig. Men det borde inte va så svårt nu, eller? kanske kan hitta nån söt klänning..... problemet är ju håret. Vi ska på festen direkt efter jobbet, när ska man fixa iordning sig då? Man vill ju se lite fräsch ut!

oj oj oj, är hon redan nio. Tiden går så fort. Ska lägga i en tvätt å städa upp lite här!


Kommentarer
Heléne

Shake your booty!

(stavning??)

Ha så trevligt på Shakira på måndag! =)

2007-03-09 @ 11:25:00
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0