jag=robot?

Idag har jag lekt robot på jobbet. Har iaf känt mig som en. Nya metoden skulle köras igång....kom asmånga prover. typ 350-400. Så det har varit lite jobbigt och körigt idag.

Dessutom fick jag ont i halsen igår efter spinningen. förövrigt var spinningen kul, var ett bra pass! Med en söt kille!! blir alltid lite roligare om man har nåt å titta på!

Har haft lite ont i halsen idag oxå men jag gick och tränade ändå. var med en stund sen kände jag att det är lika bra jag sätter mig. Får se hur det är imorn, antingen blir det bättre, sämre eller likadant. Jag har inte tid att va sjuk.

Ser på what about Brian nu, kul serie tycker jag! Onsdagar är värsta tv-kvällen. så är allt bra...nästan. Tors-fre är inte alls bra- men det är äl bra att det är så, då behöver man bara sitta vid tvn en dag!

Ska lägga i ägg i vattnet nu! Är en äggoman....så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0