Klantskalle

Fan vad seg bloggen är ikväll då....vill ju skriva lite!

Jag fattar inte vad som hände med den här kvällen. Jag skulle ju ha varit och tränat. jag slutade jobbet, gick hemåt och handlade på vägen. Tog en macka när jag kom hem, började slökolla lite på tvn. Kändes skönt å va hemma, lite trött men inte så farligt. Det sista jag minns så var klockan typ sex, sen har jag stensomnat och vakande klockan nio. Skulle vart i fyrishov klockan åtta.....så där sket sig träningen för idag.
fattar inte hur jag kunde somna så, jag kände mig inte så trött. Lite seg men absolut inte så.....börjar tro att det är nå fel på mig.
Ja, så jag blev aldrig av med några chokladbollar idag. tur att jag ska till gymmet imorn!
 
´Ska göra lite vettigt nu innan jag lägger mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0