kris

Då har man tryckt i sig en himla massa chips då....blä. Ska börja mitt nya liv snart..... Kollat på melodifestivalen, andra chansen. Tyckte typ alla låtarna var dåliga. Nåja det blir nog bra tillslut. Nästa helg är det final, då måste vi ha räkfrossa. Sjukt gott! Dricka lite vin och sen gå ut!! Dessvärre har jag nog match dagen efter...hmmm

Imorgon ska jag jobba. Halv tio börjar jag, får en liten sovmorgon iaf. Hoppas det inte kommer så mycket prover så jag får gå hem tidigt.

Det är kris i handbollsklubben oxå. Visste inte att det var så dåligt. Tror inte det finns några pengar och de i styrelsen verkar inte bry sig. Så dom ska ha nåt möte på måndag. Kanske ska man gå dit och se vad som händer. I värsta fall så får klubben lägga ner. Det skulle va riktigt trist. Så vi har stora problem, dels ingen tränare och sen kanske inte ens en klubb. Just nu är jag trött på handbollen så det är skönt att det bara är en månad kvar. Har vart duktig det här året, inte spelat bakis en enda gång. Tror jag ska börja göra det, det brukar gå som bäst då.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0