Lördag!!!

Dagen började alldeles för tidigt idag. Hade glömt att stänga av klockradion så den gick igång i vanlig tid. Jag fatta inte riktigt vad dte var för dag. var säker på att jag skulle till jobbet. Men efter några minuter fick jag ordning på dagarna.

är åter igen arg på tränarna. Så har precis mailat ett surt mail, men jag lär väl inte få nåt svar. Eller så får jag det med värsta försvarstalet som vanligt. Dom har lite svårt att ta kritik, som slänger bara tillbaks det på oss. Så allt är vårt fel och dom kunde inte göra åt bättre.....typ så brukar dte låta. En vecka kvar....måste stå ut. Imorn har vi match, först var jag inte så sugen men det ska bli kul. Och ingen av tränarna är med så då är det ännu bättre!

Vaknade med huvudvärk idag, inte skönt. Får kanske ta en huvudvärkstablett.

Har fått ledigt under påsk och på valborg!!! Yes!!! Så nu är tåget bokat till Karlstad! Åker härifrån på onsdag (i påskveckan) och tillbaks  igen på tisdagen. hittade ganska bra biljetter oxå, 360 kr blev det för båda! Ska bli skönt att komma hem! Och så blir det ju kalas för hellen oxå.
Skönt att jag fick ledigt på valborg, så jag kan driva runt på stan och spruta lite champagne!!!

Idag ska jag ta en tur på stan, tror Karin ska med. Kanske ska sola oxå. Ska även möta Jessica. Vi ska kika om vi hittar några bra 50-60 talskläder att ha på sig. Nästa fredag är det ju fest med jobbet och 50-60-tal är det som gäller.  Ikväll blir fest, vart är inte bestämt än men det löser sig. Jag får väl ta det lite lugnt i och med att jag ska upp imorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0