Lördagsbilder!

Ja äntligen lyckas jag ladda upp bilder! Måste ju visa dom fina bilderna från helgen!

var ju hemma hos Karin i lördags. Hade räkfrossa, det vill säga räkor, bröd, sallad, aioli.


Här står Tilde och bakar lite....plastpåsen funkade perfekt som bakduk.  Även min fina trädgaffel funkade bra att röra runt med. Mycket viktigt att det är just träd... nåja
Tilde bakar


såhär blev resultatet, fast bröden kom inte med på bild. Lite dumt kanske att ladda upp inför en utekväll men räkor och vitlök. vi kan ju inte ha luktat så gott??? men det gick ju bra ändå.
r?kor

Och till detta var det självklart vin! Förutom Tilde som hällde i sig en massa vatten?

Ja här sitter vi....Johan, Karin, Frida, Tilde. Frida tycker inte att d är speciellt kul med kort...hehe. Karin har snygg rödvinsmun....hehe!
alla

efter all mat och vin drog vi till Bj. Förutom Tilde som gick hem. Hade typ bara varit på BJ en lördag en gång innan. men det var kul, är faktiskt skillnad mot fredagr. Lite äldre, och det är bra! Tror nästan att det var lite mindre folk, men jag vet inte....

Som vanligt är jag och Frida snyggast på stället...haha! Åter igen en toabild!
jag ? frida

Johan och Karin shakade runt! Den här gångern var det Karin som köpte snus och inte johan. Hur blev det så? Ska va ärlig...jag tog några ja med. Men det var tjejsnus!
johan och karin


Det var en lyckad kväll! Lite drama, men det tycker jag bara är kul. Jag var ju inte där så speciellt länge. Inte fröken Andersson heller tror jag...hahahah!
dagen efter var kanske inte lika rolig. Mådde ju iofs bra men the walk of shame, och spela match bakis. För mycket på en dag.  Men har som sagt lagt ner handbollen för i år. men det var lite jobbigt att spela. Fick lite krampkänning.
Nu måste jag rusa iväg till träningen!



Kommentarer
Heléne

jag är så nöjd när jag kan leva genom mina vänner. oh honey, the walk of shame! Ja gillert =)

2007-03-13 @ 18:50:12
URL: http://wonderland.blogg.se
emmlan

ja, du får ju inte säga A men inte B! Nu är jag nyfiken på alla smaskiga detaljer ju!...tell me!...=)

2007-03-13 @ 20:51:29
Heléne

uteslut inte Eskilstunabon nu heller..

2007-03-13 @ 21:10:41
URL: http://wonderland.blogg.se
Heléne

jag får alltid: vi misstänker att det här är spam..?

Ylva.. har du spärrat Hellen från att kommentera?? Hmm..

hihi

2007-03-13 @ 21:11:29
URL: http://wonderland.blogg.se
Ylva

hehe, värst vad ni blev nyfikna då!

2007-03-14 @ 21:57:55
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0