Lovely!

Vaknade för en liten stund sen, väldigt skönt att inte vakna bakis. Dom senaste lördagarna har man inte mått så bra. Skönt! Så kanske man orkar göra lite idag!!

Äter frulle nu,sen ska jag cykla iväg och sola! Inte så bra för kroppen men det är så skönt med lite värme. Solen skiner ute idag, wihiii!!! efter solandet ska jag träffa karin på stan. Vi ska köpa räkor på saluhallen! Sen traska runt i affärer lite!
Ikväll blir det räkfrossa till melodifestivalen hemma hos Karin! sen drar vi ut! Tror det blir BJ. Frida hade ett hett tips om att dte är snygga killar där på lördagar. Så det säger vi inte nej till! Blir väl lite lugnt för mig i och med att jag har match på söndag. Men den är sent och ärligt talat orkar jag inte bry mig om den längre!

Igår var jag helt slut efter jobbet, Tog en powernap men den hjälpte inte så mycket. men jag drog mig upp, gjorde mig iordning och gick till V-dala. Så där satt vi några timmar och åt å pratade! trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0