Melodifestival + Räkor + Vin = FEST

Har precis sett ett avsnitt av what about Brian. Har missat på tvn så det får bli på daton iställe! somnade lite också. Är trött trots att jag sov som en gris inatt. Hade ett X antal missade samtal oxå....hemligt nr, men jag vet vem det är. Sorry men jag sov!
Var och solade förut idag!  så skönt! synd bara att det är farligt.... Gick på stan en sväng. Var så skönt ute. Man blir så mycket gladare när det är sol ute. tyvärr så försvann den efter en stund och dét började blåsa....Köpte en bok idag, Marian Keys bok....på engelska! Hoppas den är lika bra som de andra!

Träffade Ronnie + alla de andra ålänningarna. De såg lite sletna ut...hehe. Varför ska allt va på samma helg. Skulle väldigt gärna vilja åka till flogsta. Bada bastu och festa med dom! Dom är lite trögstartade, precis som om dom vore blyga.....men med lite alkohol blir det fart i dom. Karins favvo var ju med oxå...hahahah! Får se om vi möter dom ute men dom ska tydligen till norrlands...är kanske inte så sugen på det. men vi får se!

Imorn är det match, usch vad jobbigt. Vill inte tänka på det, att jag ska spela bakis. Ska kanske ta det lite lugnt ikväll! Men matchen är ju sent på dagen, dessutom brukar det faktiskt gå bra. Det är bara å köra på då! Kanske springer bort lite av allt vin jag kommer hälla i mig ikväll!

tycker det ska bli påsk nu! Känner för att åka hem en sväng, är ju så sällan man är hemma. men det blir bara jobbigt om man skulle åka hem bara över en helg, Man hinner så lite då. Känner mig bara stressad.

Ikväll får det blir den röda klänningen...igen...men det är ju bara Frida som sett mig i den så det får gå bra!
Vill åka till sthlm å shoppa men det får vänta tills nästa lön kommer!

Dags att duscha!



Kommentarer
Heléne

är det möjligtsvis anybody out there? du köpt??
säg till om den e bra i såfall, köpte den i höstas men int ehunnit med än *gråt*
hihi

2007-03-11 @ 14:17:06
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0