Partytime!!

Äntligen fredag! Har längtat, fast veckan har gått ganska fort ändå! Ska bli kul med lite fest ikväll, var ju hela två veckor sen...hehe!
Förfest hemma hos Anni, inte sett henne på länge, typ 2 gånger sen vi slutade i våras. Partytjejerna Frida och Karin är som vanligt med, även Tilde kommer! Kul!! Hoppas Ronnie kommer, men han är ju så seg av sig så han kommer väl fem minuter innan vi ska ut eller nåt!

På söndag ska jag jobba, hoppas det går fort så jag komemr hem tidigare! Lite tomt faktiskt utan handbollen. Vet att jag mest var sur efter träningarna, men det var ju aldrig själva handbollens fel. Herrarna har börjat planera en handbollsfest! Dom är alltid roliga!!!

Har bokat spinning tills imorn, men det är väl tveksamt om jag orkar gå på det. Vi får se!

tar med kameran ikväll. får se om jag knäpper nåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0