Shakirabilder från globen!!!

Shakira shakira!! Var riktigt kul att se henne i måndags i globen! Var mycket folk, inte helt fullt men mycket. Det var mycket latinomänniskor där!
som tur är fick jag med mig kameran in. vad är det för dum regel att inte få ha med kameran? Det är ju så många som får med den in ändå? Tjejen framför mig i kön fick lämna in sin...då blev jag lite nervös att dom skulle kolla noga i min väska men kameran låg ju i en tröja så det var lugnt!

Shakira verkar va en skön typ. Inte alls tillgjord. Inte mycket smink, barfota och inga speciella kläder. Är avis på hennes kropp....så skulle jag oxå vilja se ut. Hon är inte äckligt smal bara fint smal och vältränad och höfter som lever sitt egna liv. Ja ja, jag kan ju alltid drömma....:)

Tycker vi hade bra platser, man såg ju scenen bra. sen kan man ju alltid kolla på tv-skärmarna!
shakira7

shakira2

shakira1

shakira3shakira4shakira5shakira6shakira8shakira9

Min shakira-favorit är La tortura!! har ärligt talat inte hört alla hennes låtar, speciellt inte dom spanska. Men dom var riktigt bra faktiskt! Vill oxå kunna spanska! Tycker det är så fint!

Höjdpunkten var ändå Hips dont lie! Hela globen ställde sig upp och dansade!!! Dansare kom in på scen! Shakira shakade för fullt! Alla sjöng med! Då ryste jag!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0