Snart kräks jag på dom!

Är lite upprörd nu så jag måste skriva. Idag var jag så nära att gå ifrån träningen. Jävla värdelös träning. Jag säger inte att vi var bra och skärpta idag men blir det bättre av att hålla på i trehundra år med samma övning som inte funkar? NEJ, jag tror inte det´! Blir det bättre att vara ironsik och oseriös hela tiden? NEJ! Blir det bättre att stå och fnissa åt oss?? Nej det tror jag inte heller. Men tydligen så tror våra tränare att det funkar utmärkt. Och frågar man nåt, nej då får man inget svar. Moget......och dom klagar på oss att vi inte peppar varandra och ger varandra tips. Visst ska vi göra det....men är inte det en ganska stor del av en tränares uppgift????
Ibland beter dom sig som två små åttaåriga tjejer som fnittrar ihjäl sig.

Och alla deras jävla mail . tror jag ska sluta läsa dom. I det senaste mailet hade dom skrivit ner deras favorit-ursäkter dom fått på sms från oss. Det låter ju som om det skulle kunna va kul....men dom har nog tolkat det lite som dom vill.... såhär skrev dom i mailet:

Här några godbitar alltså:

* Kommer inte ikväll.
* Kan inte spela i helgen.
* Trodde inte att jag skulle spela så jag sa inget. Men jag är ju
bortrest.
* Kan inte komma ikväll. Har främmande.
* Kan inte komma ikväll. Är trött.
* Kan inte träna. Ska fika med kompis på stan.
* Ligger efter med pluggandet och måste vara hemma ikväll.
* Taskig planering. Men har mycket att göra så jag kan inte träna
ikväll.
* Kan inte spela i helgen. Mamma kommer hit.
* Kan inte åka med och spela i helgen. Har en kompis här.
* Glömde att det var träning ikväll. Hinner inte komma nu.
* Jag försov mig* Kommer senare.
* Jag har punka på cykeln. Kommer senare.
* Kom precis hem och är hungrig. Kommer inte ikväll.

Favoriter:
* Kommer inte ikväll. Får ju främmande snart. Fyller år idag.
* Ursäkta att jag är sen, men jag cyklade vilse.

Ja och där tog det slut. vad är det som är så otroligt konstigt med att skriva "jag kommer inte ikväll"? Dom behöver inte alltid veta anledning. visst dom skrev även i mailet att en del kom typ precis innan träningen så visst håller jag med att man ska höra av sig tidigare. Att man har främmande ller att man har en kompis här över helgen är inte så konstigt. Om dom tänker lite så är det i stort sett ingen av oss som har famiöj eller gamla vänner här så om det går att passa in en helg med allt annat i livet så spelar inte ne match så stor roll.

Cyklade vilse...ja det kanske låter tokigt men det är lätt hänt. särskilt när man är nyinflyttd. jag cyklade vilse första gången jag åkte från floggan till fyrishov, jag skulle leta upp närmaste vägen. jag kom i tid men jag ´kanske cyklade i en timme....i vanliga fall tar det en kvart.
 
Nej som sagt så kräks jag på dom snart.......

Nu, duschen!


Kommentarer
Tildis vildis

Åh ja... fy fan vad less jag ÄR nu... jag vill inte spela mer...

2007-03-13 @ 21:48:03
URL: http://tildenises.blogg.se
Heléne

måste ju ta tillfället i akt:
handbolslklubbarna runt karlstad är självklar mkt bättre...........

hihi

(ja Ylva jag vet att jag är störd o borde sova egentligen, men ändå.. )

2007-03-13 @ 23:27:09
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0