snart träning

Då var det torsdagkväll igen. Känner mig lite trött men det är ju skönt att det snart är helg! De senaste två dagarna har jag varit en robot igen på jobbet. har ont i ryggen. Är en punk som gör ont, på höger sida nedanför skulderbladet. Massage skulle inte va fel. Om jag får lite ont i ryggen å axlarna nu vad ska jag inte få när jag blir äldra och inte tränar lika mycket? Hoppas det onda försvinner nu på träningen....det brukar göra det!

Hoppas på att träningen idag blir lite roligare än den förra. men jag har inte så stora föhoppningar.....

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer än. Fest blir det nån dag men vet inte om det blir fredag eller lördag. för mig kvittar det.

Nu ska jag byta om till träningskläder och slänga i en tvätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0