Spinnat klart!

Färdigtränad för idag då! Passet var helt ok! Riktigt svettig blev jag. var en BMA som var ledare. Kände igen henne för jag har vart på praktik där hon jobbar! Men det var äckligt varmt i salen. tur att de bygger om! Får se om det blir nån träning imorn....jobbar sent så jag vet inte om jag orkar då. Kanske få bli en promenix istället.

Om en vecka och 45 min är jag i Karlstad! Tjoho! nedräkning pågår!

Jobbet knallar på, fortfarande ont i ryggen men det är bättre än förra veckan. Måste börja styrketräna, träna ryggen ordentligt! fast jag vill ju inte ha bredare axlar än jag redan har....

idag kom det ett helt öga till jobbet. I en burk med nån vätska...inte varje dag det händer. Stackars patient....

Fick mail från tränaren idag oxå. jag hade tydligen oxå fått nån röst som spelarnas spelare. Det är alltså laget som röstar fram det. Här är motiveringen:
"Detta för att hon fortsätter att kämpa för laget och inte är sen på
att ställa upp för lagkamraterna både på och utanför planen.
Jag har ändå valt att lägga min röst på en spelare som är värd en
extra uppmuntran för sitt kämpande och för att hon
gör så snygga, överraskande utspel till kanten. Hon har visat att hon
hör hemma i A-laget trots att hon inte har fått spela så många A-lags
matcher och trots att hon ständigt får ont i fötterna."

Tack så mycket den som sa så snälla saker om mig!


Nu ska jag se på Greys!


Kommentarer
Heléne

we love greys don´t we?

we love karlstad too.

tyvärr är det 8 dagar(o 2 goa tentor) tills jag är där.. men men =)
hihi

2007-03-28 @ 21:46:23
URL: http://wonderland.blogg.se
Heléne

we love greys don´t we?

we love karlstad too.

tyvärr är det 8 dagar(o 2 goa tentor) tills jag är där.. men men =)
hihi

2007-03-28 @ 21:46:34
URL: http://wonderland.blogg.se
Heléne

jaha.. de blev två inlägg igår.. ja ja..

de blir en blå topp med jeans

å några brallor (jeans eller svarta barcabyxor) med den gula toppen (fredagen)

å typ jeans med vita linnet eller den blå.. vi får se.. (lördag, o tokfesten hihi)förmodligen den blå..

en vecka å så är jag hemma för flera timmar sen..!

2007-03-29 @ 20:22:42
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0