Sthlm!

Igår var det personalfest, 50-60-tals tema. vi åkte från jobbe med en buss som hämta oss, vi fick en påse med lite god som kom på den tiden och en öl! Bussen tog en omväg för att vi inte skulle fatta vart vi skulle, för mig kunde ju det kvitta.....har noll koll på allt utanför u-sala. Vi hamnade iaf nånstans i ärentuna. En lokal dom inrett med en massa prylar från den tiden. Flipperspel, jukebox, bilder, affischer, frisörstol....hel enkel en massa prylar. Så där hade vi lite tävlingar, mat och dans. Musiken var jälvklart 50-60- tal. Kan inte påstå att jag har sån koll på det, men men. Detr var ett coolt ställe, ska man ha en sån fest så ska man ju va där! Maten var skitgod! hamburgare....hemmagjorda, kryddiga korvar, kycling, revbenspjäll, klyftpotatis, grönsaker...mmmm! Mumma var det, åt så jag sprack!
nej men det var trevligt, fast jag blev trött i slutet. Drack inte så mycket heller. Många hade klätt ut sig väldigt bra!

nu ska jag snart till sthlm med Sarah! Här ska shoppas! Vill hitta jacka och skor iaf!! Kanske en ny klänning...hehe, eller ska jag kanske satsa på byxor? vet ju knappt vad det är längre men det kan ju va bra å ha, har jag hört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0