Tisdag!

God morgon! Ska snart knalla iväg till jobbet! Tycker nog att tisdagar är den tråkigaste dagen i veckan. för det är så långt kvar till helg. På måndagar kan man iaf ha lite energi, ons-fre- ja då är det ju nära helg!

Idag är det avslutning med handbollen! Fika och priser! Undrar hur det blir nästa år, hoppas vi hittar en tränare!

Igår var det jätteskönt och varmt ute!!! Men nu är det minusgrader. Jobbigt det, vad ska man ta för jacka? kallt på morgonen, varmt på dagen.  köpte en jacka igår. tycker om den men kanske borde ha en större storlek....och det fanns såklrt inte. Den här kan bli lite tight över axlarna å så. Varför ska jag ha så breda axlar? Blä! Alltid svårt att köpa skjortor, kavajer och sånna grejer.

Nu pratar dom om motorcykel-körkort på radion....vill oxå ha! Det måste jag fixa innan jag dör. Undrar vad det kostar, säkert svindyrt. Måste ta måga lektioner för jag kan noll. Nu ska jag knalla iväg!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0