vart tog dagarna vägen?

Då var det en ny vecka då. Helt sjukt vad tiden går fort. Så här fort gick det inte när man pluggade. Är väl på sätt och vis bra att tiden går fort, det brukar ju betyda att man har roligt, att man gör nåt. Dagar när man bara slappar och önskar att dagen ska ta slut är ju inte heller så roliga.
Men det är läskigt att det går så fort. Förstår att man helt plötsligt kan vakna upp och va 50 år och undra var livet tog vägen. Är lite rädd för det, att jag ska vakna upp om X antal år och undra vad i helvete jag har gjort och det enda jag kan svar är att jag jobbat..... Inte för att jag inte trivs på jobbet. det är kul! Men det finns så mycket annat man vill hinna med. Mycket som man känner att jag måste göra nu medan jag är ung.  Jobba ska jag ju ändå göra resten av livet..... Svårt det där. man måste ju ha pengar också. Och lat som jag är så tar det tid innan jag får tummen ur röven.

Nåja, idag har jag inte gjort nåt vettigt....förutom på jobbet då. Hade tänkt pyssla med en del när jag kom hem, men jag satte mig och stensomnade. vad ska man göra?

Är inne på sista handbollsveckan nu. Skönt! Fick mail från tränaren idag. Han klagade på att vi klagade och skrev ett försvarstal. Lät som om han syftade på mig.....jag svarade ju lite surt på hans senaste mail. Fegis, kan han intre bara säga det till mig? Om dom skulle va kvar nästa säsong hade jag nog sagt vad jag tycker men nu ska dom ju sluta så jag orkar inte tjafsa.  Får se hur träningen är imorn. Om man får nåt svar när man frågar dom nåt. Ibland är dom helt tysta, inte ett ljud.  vet inte om det är bara mot mig eller om dom alltid är sånna. Jag hör oftare fniss är prat från dem.  
Pratade med en i laget. Förra året fick hon ett enda tips på hela året. Var iofs ett bra tips men ändå. Nej nu får jag ge mig att spy galla över dem.

var jobbigt idag, både 100 höjdare och prison break samtidigt. Lyckades se lite på båda. Prison break var bra....vill gärna veta hur det ska sluta! Nr 1 i 100 höjdare var en söt gubbe. Som klädde sig som tjej, sminkade sig och var inte bög.  Speciell, men han verkade vara så glad och det är väl det viktigaste!

Ska borsta tänderna och krypa under täcket!

Natti natti!


Kommentarer
Heléne

hej... hittaa en gul topp från kappahl idag.. kan böi den.. faktiskt.. o du vet omlottisar, prova en liknande o de e inge bra =)

men den gula kan vara okej! =)

ha de gött! kramis

2007-03-22 @ 16:58:13
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0