what the fuck

Då var man grinig igen efter ännu en träning. Men det var bra mycket roligare idag än i tisdags så länge som tränarna inte la sig i. Idag var dom iaf inte lika fnissiga.....skönt! Känns som om dom motarbetar mig hela tiden. Är "mitt" lag i anfall så spelar det liksom ingen roll om det går bra och vi gör mål hela tiden. Dom säger fortfarande satsa bättre, gå mer mot mål...bla bla bla..... skumt, till och med dom i försvar tyckte det gick bra för oss.
Idag sa han till mig å Sarah att prata mer.....hmmm, tyckte vi prata ganska mycket. Sen kanske vi inte löste precis allt, men ge oss då ett tips istället. Inte bara klaga. Man blir ganska less på det. Fattar inte vad jag gjort dom? Nån som vet?

Och inför söndagens matcher då? det var det knepigaste? Att dom har nåt emot mig har jag ju märkt ett tag....hehe.....men att välja henne iställe för Sarah? Tyckte sarah gjorde mer på träningen idag, och hon är hel och frisk. INTE skadad...... Varför tycker dom så mycket om henne? kan ärligt talat inte komma på nåt annat än att dom är kära i henne....speciellt en av tränarna. Det har ju hänt förut......

bara två kvällar till som jag behöver komma hem sur efter träningen. ...

Kan det va helg snart!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0