Ensam på BJ....

Jag har så jävla ont i huvudet.....men jag får skylla mig själv....
Igår slutade jag tidigt från jobbet, typ två!!! Hur skönt som helst så jag var på stan med sarah å shoppade lite! Riktigt nöjd med mina inköp! Köpte en röd partyklänning, en grön mysklänning och en stor t-shirtklänning!!!

Sarah och jag hade bestämt att vi skulle äta afrikansk mat igår, det ligger nämligen en sån restaurang nära mig. Jag har aldrig ätit afrikanskt förut så det var intressant. Vet egentligen inte riktigt vad det var vi åt. Det såg ut som pannkaka/bröd....sen låg maten i det typ. Dels var det nåt kött, det var gott men var ganska starkt. Sen var det nån vegetarisk röra, och nån annan grej med morötter å potatis och sånt. Kan väl inte påstå att dte var det godaste jag har ätit men det var kul å pröva på. Restaurangen är jättemysig så jag vill gå dit igen bara för det.

Drack rödvin igår, oj vad gott det var! Sarahs kompis Malin kom hit oxå! Min och sarahs plan var att åka till bj tidigt så vi skulle slippa kön för vi ville inte stå ute oh frysa. Det gick inte riktigt som vi hade tänkt.
Dels kom vi iväg ganska sent, sen vände sarah på vägen för hon skulle möta red head. Malin hade raggat upp nån på gatan utanför mig....haha. Så jag kom fram själv till BJ. jag ställde mig i kön och väntade på de andra. Sarah och red kom och hoppade in i kön hos mig. När vi äntligen kom fram och skulle gå in då får inte Sarah och red komma in för att de hade gått före i kön. Så jag fick gå in själv. Dom ställde sig i kön men dom kom aldrig in. Så jag var där helt själv, haha! Tog ett varv där inne och som tur var träffade jag Kalle så jag hängde på han och hans kompis.
Sen träffade jag hip hoparen igen, hehe....¨
Tror jag ska gå ut själv igen, träffade mycke roligt folk....hahaha!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0