jag vill hem å sova...

Usch jag är så trött. Vill bara hem och sova....om sex timmar å en kvart är jag kanske hemma? '
Hur som helst så var helgen kanon, nästan iaf! var ledig i fredags. Tog en välbehövlig sovmorgon! sen var jag på stan en sväng, shoppade lite! Sedan åkte jag hem till Åsa och hennes lilla Ida! Ida är då en bebis för alla som undrar. Hur go som helst! Fick värsta lyxfikat!!
På kvällen var jag hos Tilde och åt, mycket gott! Så ja man kan väl säga att jag åt för det mesta i fredags. I lördags var det hemmamatch! Var en rolig match å spela och vi vann!!! Går riktigt bra för oss nu faktiskt, och kul har vi! är roligare än förra året och jag saknar inte alla mail.....
Efter matchen var jag tvingad av Sarah att festa....haha, jag vet jag är inte speciellt svårflörtad när det gäller fest. Det var jag, sarah, Tilde och L8.....elitgänget alltså, hehe!
Hade jättekul faktiskt, var på platina! Jag hade ju sagt innan att jag inte skulle köpa nåt att dricka där inne och gå hem halv två för jag skulle jobba dagen efter. Det sket sig kan man säga. jag handlade där inne och var kvar längst......blev inte många timmars sömn den natten....

Trots att jag var riktigt trött gick det bra att jobba faktiskt! Men jag måste sova ikapp lite nu!

Måste jobba lite nu!




Kommentarer
emmlan

ja idag har jag sovit ikapp...har väl slumrat på soffan fyra gånger eller nått idag...men vad ska man göra när ögonlocken blir tunga av tentaplugg!!...=)

2007-11-13 @ 20:39:00
Y

åhhh vad skönt. önskar jag kunde!

2007-11-13 @ 23:11:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0