Lugnaste helgen på läääänge

oj oj oj vilken lugn helg. Igår var det ju match, dessvärre förlorade vi. Som tur var slapp jag stå i mål, våran målis dök upp i sista sekund! Tack Jöns!!! Vi spelade ganska dåligt, var ingen som var på topp direkt. Men det var ett bra lag vi mötte så jag tycker inte det var fruktansvärt att vi förlorade utan mer hur vi förlorade. Ja nu glömmer vi det helt enkelt. Har spelledigt nu i två helger så nu blir det fest!

Idag satt jag i sekretariatet på en B herr match. Våra herrar vann!! Ja det är väl det enda jag har gjort idag....

Nu är dte väl bestämt vad som händer på nyår!! Det blir Göteborgs nation! Det är lite dyrt tycker jag (600 kr), men jag tror det kommer bli jättekul iaf! Bra att så många är i Uppsala och ska fira här!
Jag har bokat resa hem och tillbaks så jag blir hemma i över en vecka!!! Ska bli så skönt....längtar tills jul nu, jättemycket!!!
Ser fram emot juldagen, då hoppas jag att alla laddar för party!!!!

Bilder tycker jag är trevligt så jag lägger ut några till!

En bild från min och Tildes födelsedagsfest. Tog inte alls många bilder.
Snygga sugrör va??
karin,karin,johan å sugrör

Fortfarande födelsedagsfest. Här har jag, Sarah och Johanna hamnat på krogen
jag, sarah, johanna


Var ju och hälsade på Åsa och Ida för en dryg vecka sen. 
Mor å dotter!
Ida och Åsa

Stackars Ida, hon blev livrädd för blixten
Ida

Ida med presenterna jag å några till hade inhandlat! Kläderna passar ju inte än, men snart så!
ida och presenterna

Jag och Ida! Hon var så snäll hela tiden!
Jag och Ida


Nu börjar det bli sleepingtime för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0