Match idag....

Hej hopp!! Har tagit mig en skön sovmorgon idag!! Riktigt skönt, jag behövde nog det. Tycker den här veckan gått så segt, förmodligen för att jag jobbade i söndags.
Idag har vi match, bortamatch. Det värsta är att vi har ingen målis.....om hon inte ändrar sig i sista sekund så då är det jag som ska stå.....aaaaaaa, scary. Shit hur ska det här gå? Har stått kanske två-tre matcher i hela mitt liv. Hoppas det dyker upp en målis.....ja ja, jag får väl göra mitt bästa.

Ingen utgång den här helgen för ovanlighetens skull. Men ganska skönt ändå. Nästa vecka ska jag till Malmö, med jobbet. På nån konferansgrej, hmm vad kan det heta? Nätverk för molekylärbiologisk.....bla bla bla, nåt sånt. Men det blir nog trevligt. Verkar inte som vi ska göra så mycket. Var inte så många föeläsningar och dom var korta. Ska bo på nåt slott, en bra bit utanför Malmö. Lite trist, hade hoppats på att få se lite av Malmö. Jag har aldrig vart där förut.
Och nästa lördag är det fest hos Karin. Vi hade hoppats på att gamla klassen skulle komma men det verkar inte va så många som kan. Så det blir väl jag, karin å frida...haha.

Några bilder från förra helgen!
Jag och Sarah! Var kvällen när jag skulle gå hem tidigt.....
jag och sarah

Jag och Malin! Kan inte sägas nog många gånger....Toabilder är bra bilder....haha
jag och malin

Jag och Malin igen, och Sarah då som smyger i bakgrunden....
jag och malin igen

Här är det röj på dansgolvet....
jag och sarah dansar


Nu måste jag fixa lite mat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0