Åka hem ikväll!!!

Nu ikväll åker jag hem till Värmland. Men det blir inget Forshaga ikväll utan det blir direkt hem till Emmeli och party! Så jag ska sitta å småsupa på tåget...hehe! Ska bli kul, var så länge sen jag var på arena. Senast var "lammkött-kvällen" med Em.....och vilken kväll det var...haha!

Imorgon blir det hem till F-haga, tillbaks till stan å lunch med två av mina systrar. Kvällen blir i F-haga. Lördag blir te nog fika i F-haga....karlstad på kvällen å party party med brudarna! Ska bli så roligt! Önskar att helgen kunde vara lite längre.

Tilde och jag håller på och letar lokal för fullt tills nästa fredag, hoppas vi hittar någon. Annars blir det lite panik.... men fest blir det iaf!

Ska snart dra mig hemåt!!
Puss å hej!


Kommentarer
emmlan

mmm, lammköttskvällen...tycker vi kör en repris av den kvällen ikväll vad gäller galenhet o skojighet iaf!!...=) ses om nåra timmar! pöss!

2007-10-18 @ 16:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0