Köp en!

Igår var nästan som julafon! Linserna och menskoppen har kommit!!! Linserna råkade jag ju beställa fel styrka på men det märkte jag inte så mycket av, tror däremot att jag ev kan bli lite torr i ögonen. Men jag ska ju inte ha dem jämt så det kanske går bra när man  bara ska ha dem några timmar då och då. Hur som helst så blev det snyggt! fick riktigt gröna ögon! Jag skulle vilja ha sån färg på riktigt....

Och så var det då denna menskopp. Än så länge funkar den bra. Lite knepigt var det kanske att få i å ur den men mycket lättare än vad jag trodde. Kanske lite äckligt att tömma den men det är det värt. Så alla tjejer, köp en! Tänk vad pengar man sparar, och en massa toabesök mindre! Den är ju inte alls dyr och håller i tio år!

Den här veckan har gått så fort, det är bra! Igår satt jag på föreläsningar hela dagen....som om jag pluggade igen. En del var väl intressant men på mycket hängde man inte med. som vanligt somnade jag till ett par gånger. Konstigt det där. Jag kan sitta och lyssna och tycka att det är väldigt intressant och helt plötsligt så nickar huvudet till. Ingen varning att jag börjar bli trött, att det blir svårare och svårare att hålla ögonen öppna utan det bara kommer pang boom.

Orkade aldrig gå och klippa mig igår, får testa på lördag. Igår gick jag bara hem å sov lite och sen var dte bio på kvällen men Sarah, Tilde å Kamph! Vi såg Härmed förklarar jag er Chuck och Larry! Den var riktigt rolig!

Pratade med Em idag, och kläckte en superide!!! Jag ska ju åka hem om två veckor, på torsdag kväll. Så när jag kommer till Karlstad så blir det nog fest! Låter inte det superbra....haha, jag får sitta å festa på tåget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0