Legitimerad!

Ny vecka igen då! Har nog ganska mycket att göra på jobbet, så det lär bli lite stressigt.

I helgen så spelade vi match! Och vi VANN igen!!! Tjoho! fast vi gjorde det onödigt spännande igen. men vi vann iaf med ett mål tillslut! Riktigt skönt var det!
Efter matchen var det bara att kuta hem och börja fixa sig för fest! Förfest hos Tilde. jag var sen som vanligt, hade nån trott nåt annat? Tog för en gångs skull lite kort, får se om jag orkar lägga upp dem när jag kommer hem.
Efter Tilde gick vi till saluhallen! Det var en lyckad utekväll helt enkelt. Och besök fick jag ju inte som väntat, men det ordnade sig ändå kan man säga.

Nu vill jag bara berätta att jag är legitimerad funktionär......ja det hette nåt sånt. så nu kan jag sitta i sekretariatet. Bra va! var nämligen på kurs igår. Rätt trist var det. Tanten tog upp så konstiga fall, undrar om nåt av dem nånsin har hänt på en match?

Ikväll är det träning!

Nu måste jag jobba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0