Lyckad helg!!

Då har man söndagsångest igen då.... vill inte jobba i morgon. Men veckan ser ju lite annorlunda ut än vanligt. Tors-fre är jag i tallin på nån konferansgrej. Vet inte om det kommer bli så kul men men. Är lite nervös, har ju aldrig varit på nåt sånt här. Och allt är på engelska, så då lär väl jag å prata engelska. Min engelska är inte så bra och speciellt inte om man ska använda labord.....så det blir lite klurigt. Men det braiga är ju att vi bor på ett spahotell så jag ska ta lite massage! Blir himla skönt det! tror vi hade hela kvällen ledigt så då blir det spa som gäller!!!!

Helgen har vart konon! Fredags var jag bara hemma och slappade! På lördagen blev det en sväng på stan, shoppade lite kläder. Klippte mig.....men bara topparna så det syns inte, bara på luggen. Imorgon ska nog Sarah färga håret på mig, skönt att bli av med utväxten.
Igår var det fest! Förfest i en korre, hos Marianne som är Sarahs kompis. Hon har även spelat handboll så jag vet vem hon är. Ja vad ska man säga om förfesten, det var vi som drog igång den? Det var vi som var festen helt enkelt!!!!

Många snygg bilder blev det!
Jag i mina nya kläder!                                                                                                         
          
mitt spritförråd!           
 Sarah försöker sparka upp dörren.....


     

 Anna står redo i baren....
 Och drinken blev mycket god!!!!

 Snyggaste brudarna igår!!
 Sarah röjde som fan på dansgolvet
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0