me dont like vintertid

Störande....jag skrev faktiskt ett inlägg förut idag men det verkar som om det har försvunnit.

Helgen var jättebra! Började med fest i fredags! Tycker den blev lyckad! Var lite stressigt att hinna dit men det gick! Hade lite panik ett tag för Tilde fick inte igång musiken. Går ju inte att ha en fest utan musik. Men felet var att volymen stod på noll.....tur! Nä men det var riktigt trevligt, tror vi blev 22-23 pers tillslut! Och tack för presenterna, dom ska jag nog ha nytta av!
Synd bara att inte alla följde med eller kom in på BJ. Men vi som var där hade kul iaf!!!

Lördagen var lika bra den, fast slappare! Låg inne hela dagen och kollade på Heroes-maraton. Har ju inte sett det förut men dte var riktigt bra! Var så skönt att bara kunna ligga in och slappa en hel dag.

I söndags var det dax för handboll! Spelade på B-lagsmatchen och A-lagsmatchen. Var jättekul!! Tyvärr så förlorade B-lag, vi hade inte riktigt flyt. Speciellt inte jag, hur många stolpe ut hade jag? Säkert 5 iaf, dom andra i laget lyckades oxå pricka stolpen några gånger. Synd att vi inte vann, b-laget behöver vinna lite nu. Med A-laget gick det bättre för vi vann men vi spelade kanske inte så kanon. Gick väl sådär för mig....det som brukar gå bra gick dåligt och tvärtom....  Hur som helst så kändes det i måndags att jag spelat två matcher. Men det var skönt!

Tycker veckan har gått snabbt än så länge. Det är fortfarnde mycket att göra på jobbet. Imorgon jobbar jag dessutom sent.....bläää. Men på fredag slutar jag tidigt så då blir det en sväng på stan och party på kvällen!!!

Nu är det ju vintertid, tycker inte om när det blev så mörkt på eftermiddagarna. Det är ju helt kolsvart när jag går hem. Skiter i om det är ljusare på morgonen.....hur många går upp tidigare för att gå ut i ljuset???? Inte så många gissar jag....nåja...

Nu ska jag röja undan lite här, tvätta lite och fixa mat!!!


Kommentarer
Heléne

men Ylva.. stolpe in ska de va.. :)

2007-10-31 @ 20:43:50
URL: http://www.wonderland.blogg.se
Tildus

Haha volymen stod inte på noll... haha nån koll har jag faktiskt.. det var en annan grej.. en mycket avancerad ljudgrej =)

2007-10-31 @ 21:33:11
URL: http://tildenises.blogg.se
Y

Tilde- Ja,vi kan väl säga att det var så...

2007-11-01 @ 07:24:48
Tildus

haha men vafan det är ju sant!!

2007-11-02 @ 19:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0